Regnigt samt hattägare!

Är så jäkla trött ikväll.. Kan det bero på allt regn? När jag kom hem från jobbet dammsög jag av och gjorde jättegod kycklinggryta. Diskade och styrde lite sen försvann all energi.. Hade ju tänkt måla ikväll men det blev inget.
Har precis pratat med mina tjejer i telefon. Längtar efter dom.. De hade haft en innemysdag och kollat på film. Skullr jag också vilja göra.

Idag inhandlade jag mig en hatt! En cowboyliknande sak.. Haha..låter ju inte klokt..  Men den ska jag ha på stranden när jag dricker min paraplydrink och läser min bok. Kommer bli så snygg :)

Nä, nu ska jag sova.

Godnatt
/j

Kommentarer
Postat av: Ghina

Bild på hatten, tack!

PussIS

2010-07-31 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0