Väckarklocka!

Väckarklocka eller alarm på telefonen är inte nåt som funkar så bra på mig... Har tänkt varje dag att jag ska gå upp tidigt och hinna både det ena och det andra innan jobbet..  Men jag snoozar..somnar om...  sen får jag stressa till jobbet istället. Men idag gick det bra. Tack vare min personliga telefonsamtalsväckare (Hans). På så sätt har jag en personlig väderstation också, får reda på vädret innan jag kliver upp, gött! Så nu städas det och tvättas.. Ska åka ut och köpa en försenad födelsedagspresent till Alva också i n n a n jobbet!
Jag är i tid :) *klappar mig själv på axeln*

Fredag idag.. Ska nog sola efter jobbet, inget kul att blekna när man var så brun ett tag.. Sen packa lite. Åker ju till Arvika i morrn efter jobbet, blir ju bara en natt där. Saknar tjejerna jättemycke.. Undra om de saknar mig lika mycket.. när de är i sommarstugan, badar, fiskar och är på diverse äventyr hela tiden...?

Ha en skön fredag!
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0