Vad händer?

Jo, jag har ju haft ett skrivuppehåll på typ 6 dagar igen..  Det är sommar och man har inte tid att sitta vid datorn så mycket. Jobbar på i skoaffären, har runt 30 grader där inne, man är helt slut efter en dag. Men det går bra, jobbar med den nya tjejen Micaela.. hur go som helst. Blir mycket prat om inredning och mat :)
Fick tjejerna igår efter jobbet men nu ikväll har jag kört dem halvvägs till Arvika, de ska vara där tills på söndag. Jag åker dit på lördag och får iallafall en natt i sommarstugan..
På vägen hem efter jag lämnat dem stannade jag i Karlskoga och köpte en pinnsoffa med tillhörande stol som jag hittade på Blocket tidigare idag. 300kr för båda, vilket fynd! Ska måla det vitt och fixa klädsel. Kommer bli så fint.. Sen vet jag inte om jag ska sälja det eller behålla det... Hmm..
Har beställt resa! Den 11 augusti bär det iväg till SydItalien!! Ohlala vad fint det verkar! Okrer ospecat så vi vet ju inte var vi hamnar..  Men det blir nog bra hursomhelst., bara få komma bort.. Ska bli så jäkla skönt!



Hit ska vi... Ja gillart!!

Annars..  Ja.. Trivs i Hovsta, ångrar inte en sekund att jag hyrde ut min lägenhet.. Fixar och grejar här.. Träffat massa nya djur också.. Senaste kompisen är Tage.. En stor gräshoppa med brutet ben:



Nu ska jag gå och göra klart en tavla jag har beställning på innan jag går och lägger mig. Ska försöka komma upp tidigt i morrn och gå ut och gå (har tänkt så varje dag i en veckas tid..) Vill ju vara fit till beachen ;). Sen ska jag åka och köpa varitt litet pelarbord till mig och Micaela som jag också hittade på blocket idag. Bilder kommer på allt när det är färdigmålat!

Innan jag slutar: bilder från Ghinas föräldrars stuga, tjejerna och deras små kompisar, ankungarna.. så söta...




Har mer bilder, men tar det i morrn eller nåt :)
Godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0