11

Elva dagar sen jag skrev nåt här.. Ska uppdatera lite.

Ja, vi var ju som sagt i Arvika. Det var hur bra som helst. Eno funkade hela vägen och tillbaka, men han låter väldigt högt har jag märkt.. Kanska för den bakre delen av avgasasystemet är "hemmafastsvetsat" och inte orginal. Sen har tappade han låset helt.. Det gjorde mig lite ledsen, måste försöka lösa det ganska snart.
Barnen badade i poolen. Vi tog det ganska lugnt, åt god mat och pratade.

Förra veckan var sista veckan i skolan. Nu har jag sommalov!! Otroligt skönt att inte ha en massa "måsten" som tung litteratur att läsa eller saker att skriva.. Nu är det "bara" jobb och vara mamma som gäller. Jobbet kan man ju lämna när man går hem.
Jobbar denna veckan, som vanligt i butiken. Nästa vecka ska jag jobba på Örebrocupen igen och vara skolvärd på OP-skolan. Har varit skolvärd förr men det var läääänge sen. Men det ska nog gå bra, jag och Hans ska hjälpas åt.
Hans tog byggingenjörsexamen i torsdags. Var i aulan i skolan och tittade när han tog emot sin blomma, det var fint, sen var det mat hos mamma och syster Espinoza.

Alva åker på kollo nästa vecka.. I två veckor! Hon kommer ha så otroligt kul tror jag men två veckor.. det är länge..

I helgen var det bröllop. Jenny och Henrik, kompisar till Hans och gänget. Det var fint och roligt. Dansade massor! Fick frågan om jag var danslärare av en tjej jag inte träffat tidigare..haha.. Inte riktigt va!! Men jag tog det som en komplimang och blev glad. Otroligt trött och sliten på söndan, men sånt får man ta ibland.


GRATTIS!!!!







M&Y




Danne & Ante


Nettan & Yalu


Nu ska jag rusa till jobbet!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0