G!!!!!

Jorå.. Jag trodde det inte men jag är GODKÄND på sista tentan!! Känns fantastiskt skönt att kunna ta sommarlov på riktigt! Jag har 30 högskolepoäng nu!! Glad glad glad!!

Jobbar inte så mycket på Helges nu på ett par veckor, har lite andra jobb vid sidan av..hehe..  Igår var jag städerska, idag har jag lärt mig hur man mäter med laser när man sätter bjälklag till ett soldäck och i morrn börjar Örebrocupen! Ska vara skolvärd på OP-skolan tillsammans med Hans. Start i morrn och slut på söndag. Ska bli ganska kul faktiskt. Har en kiosk och kaffeservering bla, sen ska man se till att de lagen som ska vara inkvarterade på skolan kommer tillrätta och får all info de ska ha. Lite att hålla reda på men Hans e rutinerad så jag får se och lära! Han hävdar att han är min chef.. Jag hävdar att vi jobbar tillsammans!!! :)

Har haft Ghinabesök en stund nu på kvällen, de var trevligt. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa bok.. Inte en skolbok för en gångs skull. Grymt gött!!



Idag åkte Alva på kollo..  tror hon kommer ha så jäkla kul!
Här är mina tjejer på skolavslutningsdagen förra veckan!



Hörs
/j




Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till dina 30 poäng, förstår att det känns skönt! :-)

2010-06-16 @ 10:03:57
URL: http://helena74.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0