Familjesöndag...

Dagen började med att Alva styrde frukost..gött, var rätt sliten i morse.. Sen ringde en klasskompis som var bakis och ville ha lite medlidande och kaffe...så jag bjöd över henne på det, stoppade i henne lite lunch också..morsig som man är!
Sen kom syrran och Robin över och Robin styrde två stora plåtar med lasagne som vi packade in i bilen tillsammans med oss allihopa, sen åkte vi ut till farbror Gunnar och Agneta och hade söndagsmiddag. Väldigt trevligt!

Tjejerna sover hos syrran och Robin inatt..så jag blev själv denna söndagskväll... Borde börja plugga.. Ska iallafall plocka fram litteraturen jag ska använda mig av, sen sätter jag igång på riktigt imorrn efter jobbet!
Nu har jag spolat i badvatten och bäddat rent i sängen, längtar tills jag ska krypa ner där sen.
Tänkte göra kaffe och kolla på Wipe Out och Ballar av stål också...roliga program!


Hoppas ni har en bra söndag!
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0