Fokus nu!!

Måste måste måste sätta igång och skriva nu.. Har gjort två intressanta studiebesök denna vecka, ett kvar i morrn.. Sen ska det skrivas, eller jag ska börja nu.. Men var är mitt fokus? Har hundra andra grejer i hjärnan som stör..

Ska upp på stan sen och kolla efter tyg till pinnsoffan jag snart målat klart i Hans systers hus.. Det blir så fint! Shit vad det hänt gjejer där denna vecka.. Väggar har målats, lister och dörrar, möbler.. Stor skillnad! Hans har varit så trött på kvällarna att han somnat helt ovaggad.. Helt omedveten om vad som händer runt omkring..

Har ju glömt sladden till datorn också, så batteriet håller väl inte hur llänge som helst... därför kanske jag borde använda batteritiden till att skriva skolarbete istället för att skriva här och slösurfa..Hmm..



/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0