Glasögon...- Jag?

Men herregud..är det inbillning eller ser jag sämre.. Jag vill inte tro det.. För det är väl ett ålderstecken??
Jag måste i vilket fall som helst gå och göra en synundersökning för att få svar. Antingen är jag bara så ovan att läsa och koncentrera mig så mycket som jag gjort de senaste månaderna..annars är det ett faktum, min syn har försämrats.. Återkommer om det när jag vet.. eller..om ni ser en orm med glasögon och en bok framför näsan så är det jag!!

Ja, nu var det ett tag sen igen.
Helgen var bara bra, fredagen mestadels i bilen. Arlanda, Enköping.. Fönstrena jag hämtade var jättefina, de behövs fräschas upp för de är slitna, men kommer bli en tjusig inglasad farstukvist nån gång.
Fredagkvällen spenderades hos Therese och Kim. Syrran och Robin var också där. Fick god tacopaj, blåbärspaj och trevligt sällskap.
Lördagen började med frukost på Java, alltid mysigt. Sen jobb. Sen lite fix hemma och iväg till Ghina för vin o tjejsnack. Gick till Ritz och minglade lite. Jag vill ju alltid dansa mer än henne så vi fick göra en liten kopromiss.. Det var helt ok ute även om jag känner mig lite felplacerad i vissa lägen. Tror jag var för nykter, man lägger märke till alldeles för mycket..
Söndagen var seg, gick upp, åt frukost, tillbaka till sängen, upp igen och plockade lite, tillbaka till sängen.. Sådär höll jag på till till eftermiddan, då fick jag mer fart och städade, handlade och åkte sen ut till Hans i Hovsta.

Igår kom tjejerna igen. Mys. Och så började delkurs 2 i skolan. Verkar lite krångligt och ännu mer att läsa nu.. Men det blir nog bra när man kommit in i det. Nya grupper också. Känns bra!

Ska nu gå och läsa ett kapitel i en bok..Sen blir det natta!



Hejdå på Arlanda... Ha så trevligt i Thailand!!


fönster.. massor..


fina...





Höres
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0