JAAA!

Jag är klar med hemtentan! Har precis varit och lämnat in den!
Känns otroligt skönt.. Har blivit sjuk nu i veckan och inte sovit på två nätter.. Bara snurrat i skallen och tänkt på det som ska skrivas.. Vet inte hur det kommer gå, hoppas på att bli godkänd bara, då är jag nöjd..
Har varit lite konstigt med maten denna veckan, har mest druckit kaffe och te.. Inte så bra. På vägen hem från skolan nyss så slank jag in på MAX.. Tyckte jag var SÅ värd det här:


Underbart goda chili cheese och en krämig chokladmousse...mmmmm...

Inte det nyttigaste men väldigt gott!

Nu ska jag strukturera upp mitt hem och mitt liv, ska plocka bort alla böcker och papper som ligger överallt, fylla i schemat i kalendern för nästa delkurs (start på måndag), ev beställa litteratur, fylla i semesterlapp till dagis, städa hos Pluppfan, dammsuga av och vattna, gå och handla och sola.. antagligen köpa fina lösnaglar och sätta dit efter badet ikväll. Blir nog att hyra en film också och bädda ner mig i soffan och bara vara.. Pappa och Tina kommer ikväll också, ska köra dom till Arlanda i morrn, de ska till Thailand..
På vägen ham ska jag förbi Enköping och köpa fönster till Hans, han är i Sälen i helgen och kan inte följa med själv..
I morrn kväll vet jag inte vad som händer men lördag morgon är det mysfrulle på Java, jobb och på kvällen ska jag och Ghina dricka vin.. Blir bra det.

Dricka upp kaffet och ta det sista av moussen, sen sätta igång...

Glad o nöjd
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0