Känslig, överreagerande och i behov av viss kontroll??

Jag?
Jo...jag är väl det.. Ibland iallafall..
Som i morse tex..  Ber om ursäkt till ev berörda att jag tog till tårar.. Kan ju tyckas lite barnsligt, men ibland rinner det över och jag kan inte hjälpa det.. Det som hjälper mig då är en stor hård kram.
Vaknade ju i morse av att telefonen ringde. -Var är du, kommer du inte?
Åh, hade helt glömt bort Ellas utvecklingssamtal 07.45, dagen och tiden som JAG bokat med fröken.. Tur Mackan var där iaf, så nån förälder var på rätt plats!
Sånt kan få mig ur balans.. låter ju löjligt men jag blir så arg på mig själv när jag missar och glömmer.
Sen hade jag ju glömt Alvas tandläkartid idag också.. Men det löste sig också med snäll skjuts.. Allt ordnar sig tillslut:)

Handlade, fick hem barn, badade barn, gjorde läxa med barn, åt semla med barn, lagade mat till barn, diskade, städade hos Pluppfan, kramade barn, nattade barn, drack både te och kaffe, gjorde klart skoluppgiften...  Nu andas jag ut..
Tänkte sova snart, får absolut inte försova mig i morgon.. Då blir det strul till max... Måste hinna gå till skola och dagis med tjejerna för att sen hinna till min skola och skriva ut arbetet innan redovisningen. Lite nervös är jag men det ska nog gå bra. Tror jag är tillräckligt påläst.. Hoppas bara det vi skrivit är tillräckligt också..

Godnatt!!
/j


Kommentarer
Postat av: maria

sälj pluppen, spar tid :-))

2010-03-03 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0