Mera måleri!!

Ja, denna vecka består av skolarbete med 3 inbokade studiebesök och att börja skriva fältrapport.. Sen ska vi måla i Hans systers hus.. Det ska säljas och piffas upp, så medan de andra målar väggar och sånt målar jag möbler.. Köksbord, stolar, kökssoffa och skrivbord b.l.a..  Vilken färg? Vitt såklart! Kommer bli jättefint.. Älskar att hålla på o fixa o pyssla sådär.. Så kul att se resultatet sen!
Sen har jag ett par beställningar på tavlor jag bör göra också.. 
Mysfrulle med tjejgänget på lördag och därefter jobb.
Men främst är det skolan som gäller såklart.. Måste få igång detta projektet nu, det ska vara klart om 1½ vecka. Känns skönt att vi har handledning med läraren i morrn..

Ska visa lite bilder från mitt hem där hyllor på ena väggen i vardagsrummet äntligen är på plats... Tycker det blev fint. Saknas bara ett par foton. Måste hitta ramar först som passar i storlek.. Har ju nu fixat gamla svartvita foton på mina mor och farföräldrar, så fina.. De ska såklart få stå på hedersplatsen:)







godnatt
/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0