Seghuvud!!

Jag är ganska snurrig känner jag..  För lite vätska idag, mest kaffe...  stress och lite ångest för vårat projekt.
Satt verkligen i skolan hela dan och fick inget gjort.. Frågade andra om hjälp och tips men blev bara mer förvirrad..
Har försökt skriva lite nu ikväll, får se hur det går i morrn när vi ska sammanställa. Vi ska redovisa inför klassen i 60 min på torsdag, så vi lär förbereda redovisningen också...

Helgen i Säffle var lugn och skön, god mat och massa fika som alltid. Kom hem igår kväll och hade söndagsfilmmys i soffan.. Filmen i sig var inte så mysig, handlade om stening som straff i Iran.. The Stoning heter den.

Hämtade tjejerna idag, blev glad att se dem igen.. Jag och Ella var och handlade medan Alva var hemma och lyssnade på musik. I affären smugglade Ella ner två små tetror med pucko i korgen.. Hon hade inte glömt att jag en gång tidigare sagt att vi skulle köpa såna nån gång.. Jag skrattade åt hennes metod, hon är rolig:)

Har hemsk huvudvärk nu. Ska lägga mig och försöka läsa lite innan jag somnar.. Att somna blir nog inget större problem idag.. Ganska sliten..


godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0