Cirkus!

Det har vi varit på idag.. Det var inte som när man själv var liten.. Då kändes allt så stort och det var mycket mer och fler olika djur.. Nu hade de några hundar och några små hästar, det var allt.. Samt en knäpp clown och några akrobater med ölmage!! Vad har hänt?
Jaja, barnen tyckte det var roligt, och då är jag också glad:)








Jaha..söndag..  ganska trött...men har en hel bok att läsa tills i morrn.. kommer somna bara jag börjar.. Men ska göra ett tappert försök nu, egentligen är det mer än en bok att läsa.. tills på tisdag är det massa mer vi ska ha gjort, känns som jag ska kräkas ibland..  men i fredags jobbade jag och när jag stod där så undrar jag hur jag kan ha varit där i 8 år!!
Har fått ett kvitto på att jag gjort rätt som valt att plugga iallafall, det känns bra!

Har varit och kollat på en lght idag, men det är så osäkert än, så jag återkommer om det..

Hörs
/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0