En snabb update..

Först..kolla vilka fina blommor som finns i trädgården= snart sommar, lite svårt att tänka så med tanke på vädret idag..men snart..snart...






Längtar verkligen till sommaren och värmen...

Veckan då..  Har varit mycket i skolan, känns som en tjatig mening som jag skriver ofta.. Men snart är det klart.. En fältrapport som ska vara klar på fredag, sen en hemtenta.. Tänk det har snart gått en hel termin, fan va fort det går..

Jobbade på kontoret igår, i butiken idag och ska jobba hela måndag också, bra med lite extrapengar..

Har varit hundvakt åt lille Pilo. Han är rolig den lille killen.. Fast han nästan är lika liten som en råtta så vaktar han, sitter i fönstret och morrar om nån går förbi utanför..


Sen har vi lille Hugo.. Han har bestämt döpt om mig till "Lappo"!! Varför vet jag inte, men Jenny dög inte så Lappo är mitt namn enligt honom..


Dop i morrn, lille Theo ska döpas. Ska bli trevligt att träffa alla vännerna :)

Nu ska jag slänga in mer ved i brasan för fy vad kallt det är och sen göra en liten pluggansträngning...jo, jag vet, det är lördag, men dagen är inte slut än:)


Hörs
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0