Farliga fåglar!

Jag vet, de har bebisar de vill skydda.. Men jag är rädd för dem och deras stirrande blick och väsande ljud.. Kan de inte förstå att man bara vill gå förbi utan att göra något mot dem?


En trevlig dag blev det.. lunchdate med min kära♥. Sen kom Tess & Mira och vi promenarade för att hämta mina barn och sen gick vi vidare till Stora Holmen och lekte och fikade. Väldigt trevligt.
Gick över stan hem, jag köpte taveldukar, ska börja tillverka nu tror jag, så Camilla får dem på onsdag när vi ska luncha..
Alva köpte solglasögon och Ella fick sig ett par ballerinaskor i guld.. Hon är salig av lycka..(tänk att ett par skor från H&M för 79kr kan göra underverk:)). Fick en go kommentar av henne när vi mös i soffan sen.. "Jag känner att du älskar mig mamma". Jag svarade med att "ja, det vet du väl att jag gör?" "Ja, det vet jag ju, men jag känner det också".....
Matlagning och lite slappande i soffan. Sen rök jag och Alva ihop precis innan bokläsning och läggdags.. Hon fick gå och lägga sig utan att höra boken, jag läste bara för Ella. Gissa om det var mest synd om Alva i hela världen..? Nånstans måste en gräns gå och idag gick hon över min gräns även om det inte var nåt väldigt allvarligt..  Jag tror hon lärt sig något av detta och det var det min tanke var..

Mera te nu och sen lite tillverkning


/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0