Fiskat utan napp..

Men trevligt var det!
Alva var med en kompis på Gustavsvik igår, så Hasse, Ella och jag åkte till Karslund i regnet och metade. Hade röda maggots som bete, kaffe och chokladbollar som fika och ett gott humör!!
Men ingen fisk fick vi.. Inte ens ett litet napp..  Men som sagt, trevligt var det!


På kvällen mös vi bara i soffan..först somnade Ella sen jag..Alva sov hos sin kompis.

Idag har vi hämtat Alva, handlat, bakat osv..  Sen kom Maria med sina tre barn hit och fikade. Vi satt ute i solen och hade det gott. Jättetrevligt! Har ju nästan varit sommarväder..



Nu är det lördagkväll och vi har landat i soffan.. Jag är lätt rastlös, man det är väl bara att gilla läget.. har kollat bilar på blocket också.. Önskar så att jag hade en bil. Har fastnat lite för citroen C3.. Tycker de är så fina.. Billån, skatt, försäkring och bensin...Klarar jag det?

Har förresten gjort klart tavlorna till Camilla, såhär blev de:




Hoppas alla har en bra helg!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0