Klen!

Känner mig ganska klen faktiskt.. Efter att ha jobbat 8år i butik, stått och gått hela dagarna har ju mitt liv ändrats lite sen jag började plugga. Rör inte alls på mig lika mycket.
Känner att det behövs, man mår ju så mycket bättre också.. Nu har jag tagit en lång snabb promenad, var så uppe i varv när jag kom hem att jag gjorde situps och armhävningar också. Det blev ju nästan löjligt, orkade inte alls mycket. Nu är det skärpning och mer diciplin på sånt!

Vaknade innan 07 av att dörren öppnades och någon kom och kröp ner bredvid mig i sängen, underbar överraskning. Käkade frukost, barnen iväg till skola och dagis, jag snikade en tvättid idag istället för i morrn och nu blir det kaffe och dusch. Sen lite plugg, det sista bara..

Skön dag, solen skiner.


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0