Lång måndag..

..verkligen..

Var trött när jag vaknade..men skulle ju jobba, så det var bara att pallra sig upp och iväg. Lite halvseg dag på jobbet. Förstår inte varför jag blir så trött på kundernas frågor när jag jobbar så sällan..
Sen iväg och hämta barnen, cyklade hem och blev mött med en låda vin som tack för hjälpen med Pilo. Gud så snällt, det hade ju verkligen inte behövts..honom har jag så gärna ändå..

Sen har jag lagat mat, gjort matlådor, packat upp diverse väskor, fixat med tvätt, diskat, lagt barn, läst fältrapport och druckit en massa kaffe..

Nu sitter jag här och ska beställa lite sommarplagg till barnen tänkte jag, flipflops och nån klänning kan ju vara på sin plats..
Så älskar jag ju överraskningar, sitter här och planerar en liten, men den kan jag inte skriva om ;)

Lägenheten jag kollade på blev inget med, men det gör inget..Min är fin och bra fast det är trångt ibland..

(Helena, kakorna heter tydligen Merlington)

Har några tavelbeställningar att göra också och lite nya ideér på hur jag kan göra tavlor med lite annorlunda text, bilder kommer när jag gjort den första..
Såhär blev Theos doptavla..Ni som sett mina tavlor lär ju känna igen stilen..



I morgon väntar heldag i skolan..Ska försöka få så mycket gjort som möjligt.. Borde sova snart så jag orkar vakna i tid..

Ciao
/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0