Synd...

Synd att varmvattnet är avstängt och har varit hela dagen då jag igår promenerade över en mil och i morse promenarade ca 7km.. Fräsch tjej jag känner mig som.. men jag klarar inte av att duscha iskallt.. Synd också att jag inte diskat sen i söndags kväll. Ska jag koka upp vatten så jag kan diska? Troligtvis inte!
Synd att jag har en jättesvår hemtenta som ger mig stor ångest.. Synd att jag inte riktigt kommer igång. Gjorde jag det och blev klar kanske jag kunde vara ute och njuta av det fina väder vi verkar ha fått, äntligen!
Har aldrig ordbajsat så mycket som idag, skriver men får inget sammanhang, lösa ord och lösa spekulationer.. Sov ett par timmar förut och trodde jag skulle vakna och ha en bättre känsla, men nej, det funkade inte riktigt så.. Jag jobbar tydligen inte så.. Jag vet inte hur jag jobbar just nu. Trodde jag kunde fokusera och strukturera. Ge mig lite styrka!


/j



Kommentarer
Postat av: Erik

ordbajs is the shit syster! :)

2010-05-18 @ 22:12:55
Postat av: Eva

Jag kan ge dig stryka, massor med styrka! Du är grym, med eller utan struktur så kommer du fixa det, ordbajsa lite till å sen torkar du upp skiten å ser vad som står på papperet, sen är saken biff ;)

2010-05-20 @ 00:08:29
URL: http://www.deermountaindesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0