Varm av solen...

Har suttit ute i solen en stund, den värmer gott mot en vägg där det är lä.. 

Pluggat klart för idag också, ska ju jobba i morgon och sviker därmed min grupp och vårt arbete så jag försökte bidra med lite nu ikväll. Vår rapport ska ju handla om fattigdom och nu har jag letat info om sms-lån och avgifterna för sådant...Hutlöst!! Inte konstigt att folk får problem med sin ekononomi..

Varit på Theos dop också, fint och trevligt. Tack snälla för kakorna jag fick med i en doggy-bag.. Alltså, jag är inte oförskämd, jag fick dom faktiskt och det kan vara de godaste kakorna nånsin...
Vi, "gamla tjejgänget" planerade även för en kommande frulle på Java, dags för det snart och ev en lunch me de som är mammalediga fortfarande om ett par veckor när jag sitter med min hemtenta. Bra att ha lite saker att se fram emot.

Nu är jag sjukt hungrig, har bara ätit fika till lunch.. Har handlat hem för att tillaga tacogratäng.. men min arbetande Bolivian har inte kommit hem än så jag måste nog ta en smörgås eller nåt i väntan på honom..  Kanske kolla film sen.. Ska man se Avatar eller? Är man konstig om man inte sett den?

Hörs
/j

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu blev jag ju nyfiken, vad var det för kakor??

2010-05-10 @ 09:40:38
URL: http://helena74.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0