Vila kan man göra när man är död!

Tja!

Känns som en intensiv dag. Först hade jag lite problem med Eno som bångstyrade sig i morse..Han körde igång varnigsblinkerserna av sig själv och verkade inte helt nöjd.. Men det var visst nåt med låset.. Jag tror Eno trodde att nån försökte sno honom och drog igång nåt ljudlöst larm men vi har pratat ut om det nu, vi är överens om att jag inte får dra ut nyckeln ur låset när nyckeln är vriden, den måste liksom dras rakt ut..

Sen har det stödpluggats, jag har sparkat H i baken så han har kommit igång ordentligt med sitt arbete nu. Känner mig som en bra medhjälpare.

Barn har hämtats, vinterdäck packats ur Eno, matlagning, minidate med Ghina, ute och åkt lite, gjort matsäck till Alva, diskat, plockat o grejat.. Är precis klar med allt! Nu ska jag se hur långt jag orkar läsa på ett par rapporter vi ska ha läst till nästa vecka innan jag somnar. I morrn ska jag jobba på kontoret en stund.
På fredag drar vi till Arvika! Ska bli så kul och skönt att komma iväg. Pappa har bokat poolen o bastun hela lördan..Gött vi ska ha det!!

Gonatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0