Är det någon idé?

Undrar lite för mig själv om det är någon idé för mig att ha en blogg.. Känns som jag skriver mindre och mindre.. Jaja, vi får se.

Har varit intensiva dagar.. Ligger efter med pluggandet. Satt med gruppen idag och försökte oss på att skriva, men vi förstår inte riktigt uppgiften.. Då är det svårt. Ska sitta nu och försöka lite men jag drar på det. Tycker att tvätta och vattna blommor känns så mycket viktigare helt plötsligt..
Boken jag ska läsa i är på engelska också, krångligt!!

Helgen var bra. Jobbade i lördags sen var vi på kalas för Gio i lillån, efter det gjorde jag mat hemma och två av Hans kompisar kom och käkade, det var trevligt. Alva hade en kompis som sov över lö-sön så de roade sig själva. Ella däckade i soffan:)
Söndagen ägnade jag åt städning och tvättning. Jag och Alva var en sväng på Marieberg när Ella var på kalas. Efter det åkte vi hem till syrran och Robin och var lite delaktiga i deras husplanering. 

Igår hade jag möte på banken. Förhoppningen var att få ett lån till en bil. En nyare som inte går sönder osv. Just nu har jag bara lust att gå ut och sparka på ENO.. Han är så dum! 
Men tyvärr gick det inte så bra med banktanten jag träffade. Jag får inte räkna csn som inkomst och trots att jag inte har någon boendekostnad för tillfället så kunde hon inte räkna med det..  Så även fast jag vet att och vad jag klarar av att betala i månaden så går det inte ihop enligt deras mall :(

Nu ska jag plugga lite sen ska jag försöka mig på nån ny maträtt.. Har haft matidéstorka.. men nu är jag på G igen.. Idag blir det kyckling, grönsaker och couscous med krämig örtsås!



Vi på Mosebacke!




/j 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0