Förlåt!

Jag är så dålig.. Men när det är mycket runt omkring hinnar man liksom inte med att skriva..



Har varit snurriga dagar, mycket i skolan, mycket i huvudet. Nu har allt lättat och jag blickar framåt med lite mer kraft...
Organisation och en sak i taget är det som gäller nu. Fokus!

I skolan ligger vi i ok tid med våra grupparbeten.. Det är alltid  liiite mer att läsa och liiiite till att göra.. men man är bara människa och försöker sitt bästa. Den här delkursen är iallafall mycket roligare än den förra.

Bilen funkar asbra, är så nöjd!

Vi är kvar i Hovsta och kommer fortsätta med det. Vi har planer. Vi blickar framåt.

Helgen tillbringades i Stockholm, kalas och fest, trevligt. Lite mycket innanför västen på mig i lördags men va fan, jag hade kul! Inte så kul att vakna på söndagen dock, men det gick över.

Mammavecka den här veckan. Bra början idag. Älskar mina tjejer!!

Hörs
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0