"Oh Lord, won´t you buy me... A Mercedes Benz"

Jorå.. Nu är ENO borta.. Jag gråter inte..
Det har varit några turer fram och tillbaka i veckan som gick..  Jag skulle få 6000kr för honom hos en bilhandlare i Stockholm om jag köpte en Citroen c3 hos dem.. Var på väg dit men fick i sista sekunden reda på att c3:an var såld. På nästa ställe här i Örebro skulle jag inte få nåt för ENO.. De ville inte ha honom, de skrattade åt honom.. Sen var det sista stället, i lördags.. Jag hade spanat in denna Mercedes A-klass hos dem.. Lite äldre än vad jag tänkt mig men i ganska bra skick (hoppas jag). Där fick jag 7000 för ENO som jag använde som handpenning på den nya bilen. Så JA, jag har en ny bil som är fin och funkar!! Hade inte valt att färgen skulle vara blå om det fanns alternativ att välja.. men man kan inte få allt:)
Här är hon, min RYZ:






Jaha.. Här sitter jag och försöker plugga..  Har suttit idag med grupparbete och faktiskt fått en del gjprt, känns bra! Men jag har en individuell uppgift att göra också.. Jag ska läsa en bok och sedan svara på frågor som handlar om barnavårdsutredningar. Trots att boken är väldigt intressant så somnar jag bara... Måste hitta på något bra sätt som gör att jag inte somnar så fort jag sätter mig ner..
Barnen är här, allt rullar på med skola och läxor för dem. Ella berättade idag att hon fått många nya kompisar på skolan. Kul för henne, hon har blivit så stor i sommar. Alva också.. Hon är verkligen en minitonåring med lite för mycket attityd;) Måste dämpa henne ibland.

I morgon kväll väntas mat hos vänner och till helgen kommer Arvika!! Ska träffa hela familjen och umgås.. Ska bli trevligt. Pappa har fyllt år också så han ska väl firas på nåt sätt:)

I lördags kväll var det tjejfest som stod på schemat. Hemma hos Eva. Riktigt kul hade vi. Gick till Ritz och dansade lite också. Så himla kul att du var med Maria!!



Godnatt!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0