2963..

Så många ord består min tenta av!! Jag är klar nu! Så jävla gött! Kanske ska gå tillbaka, kolla stavfel och furmuleringar men på det stora hela är jag klar och nöjd!
Har mest skrivit idag, hjälpt Hans med en offert. Han blir som en jättebebis när vi är hemma samtidigt och vill ha hjälp med lite av varje. Tur att jag är den jag är som gärna ställer upp ;)
Hämtade tjejerna och körde dem till Göran. Sen var jag och handlade det vi ska äta i morrn kväll när pappa kommer. Nu har jag tokröjt en massa, först ute på gården, brädor och isolering. Sen inne.. Nu ska jag äta, Hans sa att han skulle vara hemma nu så jag väntade med maten, det är ju trevligare ätt äta tillsammans. Men han har inte kommit än och det är väl nåt jag borde lärt mig vid detta laget: Lita aldrig på en Bolivian när det gäller tider!! De tror nämligen att idag var igår!! När jag ätit ska jag attackera penseln och färgen, har inte så mycket i skolan nästa vecka heller så nu jävlar ska det bli klart!! Kommer ev bilder ikväll på resultatet.

Ciao
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0