Fler timmar på dagen..

..borde det finnas. Försöker hinna allt jag vill men det går inte ihop.. Det mesta tar längre tid än beräknat.. Typ jämt!

Först ska jag visa blommorna mormor fick i måndags.. Tog en bild på henne också, men jag vet att hon inte hade velat att jag visade den, så vi skiter i det..





Sen lite uppdatering på hemmafronten. Har fått belysning i nästan alla fönster, tack bästa Olavi! Sen har jag målat den breda golvlisten. Sätter ut en bild..men den ska målas en gång till. Har röjt som fan och burit ut massa brädor, fogat och spacklat.. Men det är inte så mycket att visa bild på.. Bättre att se hela slutresultatet sen..
Ikväll har syrran och Oliver varit här. Det var trevligt. Hans och Milton satte upp golvsocklar i köket, eller en början till dem iallafall, det ska dit en del till. Men vi är ju inte som alla andra.. Vi ska ha lite annorlunde, sånt som tar lite extra tid.. Men då blir det ju som vi vill och jättefint! Då ångrar man sig inte efteråt iallafall (varför gjorde vi inte så?? osv..). Och de ska såklart kvistlakas, grundas, fogas, spacklas och målas två gånger med finfärg de också!!















Nu ska sova..
/j

Kommentarer
Postat av: Simone

Det blir så himla fint hos er:)

2011-04-20 @ 23:49:05
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0