Grillat!

Igår blev det premiärgrillning hos mamma och Göran. Gott och trevligt. Tack så mycket för det!
Innan vi åkte till mamma stod jobb på schemat, sålde massa skor.. Nu när våren är på väg och folk har fått lön inser de att de behöver nåt nytt på fötterna. Men det gick bra och det var kul. Särskilt kul när kunder man inte träffat på länge kommer fram och frågar var jag tagit vägen och att de saknat mig :)

Idag blir det jobb hemma. Ska sätta igång och foga en massa nu innan fönstrena ska målas klart. Hans och Milton ska foga kakel i köket och klinkers i hallen.

Mår lite dåligt för jag inte hunnit pluggat nånting i helgen. Har seminarie i morrn och är helt oförberedd. På tisdag är det hemtentadags igen.. Denna gång ska jag analysera mig själv och mitt liv utifrån olika teorier och perspektiv.. Vet inte om jag ska vara orolig..  Tror tanken med detta är att man måste känna sig själv för att bli en bra socialarbetare.. Tur jag inte har allt för tunga saker i bagaget.. Tror dock det jag har är tillräckligt för att röra upp en massa känslor. Återstår att se..

Om det inte blir för sent ikväll kommer det fler bilder då..


Puss o Kram så länge!!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0