Inga bilder..

Nej, idag blir det ingen bilduppdatering.. Bara ord.
I morse var vi hemma en stund och fixade lite, sen åkte jag och tjejerna till skolan och lämnade in min tenta. Efter det var jag och Alva och hälsade på lilla mormor.. Såklart jättejobbigt men ändå skönt, hon pratade faktiskt lite med mig.. Sa att hon var trött och inte orkade.. Hon fick vitsippor av oss som vi ställde bredvid sängen, som vi plockade innan, men jag vet inte hur medveten hon är. Satt en stund hos henne och höll henne i handen, strök henne över håret. Hon får en del morfin tror jag så hon sov till och från. Var inte där så länge. Alva blev ganska ledsen också, men sa ändå att det kändes bra att ha följt med mig dit. Hon ville nog säga hejdå.. Ska åka dit nåt mer i veckan tänkte jag, bara sitta där hos henne en stund... ♥
När jag skjutsat hem Alva till Marcus åkte jag till Coop..var där jättelänge och bara strosade runt. Kollade på dynor och parasoller till utemöblerna, blommor och krukor och sånt.. Köpte massa smågodis och påsklljor i kruka som jag ställde på bordet ute.
Sen var det bara att börja måla. Efter en liten stund kände jag mig så sjukt trött.. Skulle bara vila i 30 minuter tänkte jag.. Vaknade 19.00 av att telefonen ringde!! Hade alltså sovit i 2½ timme! Galet.. Känner mig helt utmattad.
Hans har jobbat hårt hela dagen, kom hem vid 21 och sover nu gott bredvid mig i soffan.. Ska förflytta oss till sängen tror jag.. Men jag ska nog läsa ut en bok, är inge trött alls..

Skola på förmiddan i morrn, sen måla igen. Förhoppningsvis har jag lite bilder att komma med då..

Gonatt
/j 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0