Så bra dag!!

Har haft en helt fantastisk födelsedag!! Blev uppvaktad med frukost på sängen, sång och paket av mina tre hjärtan..  Trodde faktiskt inte de skulle göra det, blev så glad :) ♥
Fick jättefina presenter.. En ny röd, fin och superbra dator låg i ett av paketen.. Gud vilken present!! Använder den nu och den är fantastisk! Har inte lagt in bilder och sånt, men det kommer..  Såhär ser den ut:


Målade klart golvet i köket, Hans kom hem för lunch, sen handlade jag fikabröd och hämtade tjejerna. Fick besök av min vän Erika.. Av henne fick jag en jättefin korg som man kan hänga på väggen, såklart vit, det hade hon tänkt på :) Och så låg det en superfin scarf i paketet också, med romantisk spets.. Så himla fint av henne att komma och gratulera mig :)
Lite senare kom mamma och Göran för fika. Bidde ingen tårta idag men glass och jordgubbar funkar också :)
Hans hade en vän hemma på kvällen för koll av Champions leauge.. Jag tänkte kvistlacka vidare.. Men helt ärligt så orkade jag inte. Det blev till att betala räkningar istället.. Inte så himla spännande men...

Skola imorrn, måste sova nu..

Tack alla som kommit ihåg mig idag, otroligt många!! Känner mig väldigt speciell ;)

Natti
/j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0