Självreflektion

Sitter här och kollar på min hemtenta... Varje gång jag fått en tenta har jag gråtit.. Inte trott att jag ska klara det osv.. Sen efter nån dag så sitter man där och skriver och det går ganska bra. Har ju lyckats fått G på allt hittills.. Tror inte det behöver komma tårar denna gång. Ska bli kul att skriva. Måste bara läsa in mig på teorin jag ska använda och sedan koppla den till mig själv. Ska gå igenom min barndom och uppväxt med anknytningsteori.. Se vilka relationer jag haft under barndomen och sedan vidare vilka mönster de skapat hos mig.. Hur jag förhåller mig i relationer med andra.. Låter flummigt men nu ska jag försöka få rätsida på detta!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0