Till Mormor!!

♥ Denna bukett plockade jag och tjejerna idag. Den står hos oss men den är till dig.. Just bara för jag vet hur mycket du älskar våren.. Men du kan inte få uppleva den just nu.. Tänker på dig hela tiden och även fast jag inte vill förlora dig så vill jag att du ska få somna gott snart, för såhär vet jag att du inte ville ha det.. ♥




Idag har varit en solig och varm dag. På förmiddagen målade jag. Fick massa hjälp av tjejerna som spacklade spikhål och sen slipade. Riktigt effektiva var de och jag tror de hade kul :) Jag fick taket i hallen målad en gång..Känns i nacken nu..



Hans fixade de sista små kvartstavslisterna..Blir som pricken över i:et. Svårt att visa på det som inte är målat än, men i hallen syns det bättre. Förhoppningsvis hinner jag grunda den sydamerikanska listen i morrn eftermiddag:)





Sen var vi iväg och handlade och plockade blommor.. Skruvade ihop utemöblerna jag köpte i slutet av förra säsongen.. Gött, äntligen kan man sitta ute!!!






(först ser Ella ut att vara nära ett sammanbrott sen ser det ut som Alva
ska kräkas i maten, så är inte fallet.. Vi skyller på sol i ögonen idag;))

Nu har jag grejat med tentan, finslipat den ska ju bara in för en processbedömning. Får tillbaka den med feedback och chans att ändra för ett slutgiltigt betyg.


Godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0