Börjar med slutet!

Hej!

Ser att jag har några trogna läsare som håller i när jag kollar statistiken här på bloggen, vad sött! Har inte funnits nåt blogg-kli i fingrarna på hela sommaren.. Men nu känner jag att det börjar komma tillbaka :)
Tänkte gå igenom sommaren lite (har inte hänt så mycket, men ändå). Till att börja med så kommer här en bild på sommarens "belöning". Vi har ju inte haft någon semester iår, bara jobbat.. Så i september åker vi hit, alla fyra:


Lloret de mar, Costa Brava i Spanien. Sjukt skönt!


Hotellet, helt ok tror jag. Det enda kravet vi hade eftersom vi åker med tjejerna
var att vi skulle ha pentry på rummet och pool.

Tjejerna blev så glada när vi berättade i förrgår. Hoppade och dansade. Började redan planera packning... Gulligt♥

Jag är på jobbet nu, har jobbat inatt. Slutar om en timme. Min dygnsrytm är helt rubbad så jag har sovit tre timmar sen i förrgår.. Inte ok. Fattar inte varför jag inte kan sova...?

Ska passa på och boka tid för att stå på loppis. Om det finns plats ska jag och tjejerna stå helgen innan vi åker. Vi har rensat på så mycket saker och leksaker och det vi får in går till välgörande ändamål (fickpengar till Spanien ;))

Gonatt/gomorron gott folk, på återseende!!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0