En liten bit till...

Idag skulle vi börja med att gå ut och gå.. Det blev inte så.. Min dygnsrytm är inte riktigt ok och jag är trött när jag inte ska osv.. Det blev lite sovmorgon och sen tyckte vi det var skitviktigt att lägga klart pusslet!


Snacka om att man kan bli torsk på saker.. Är det inte korsord så är det pussel..

Sen blev det faktiskt lite nytta gjord också.. Har lagt renoveringen här hemma åt sidan nu i sommar. Dels för man jobbat hela tiden och dels för man har velat varit utomhus när det varit fint väder. Men äntligen är fläktkåpan på plats och även de rutiga tapeterna. Hann inte med hela sista väggen men vi är nöjda med dagens insats!



 


Var tyvärr tvugna att avbryta för jobb..men kanske i morrn..eller nästa dag..eller dagen efter det.. kanske aldrig.. Särskilt med tanke på att det höll på att barka åt skogen med vårat förhållande under pågående tapetsering. Hans blir som en frustrerad ilsken syrianfarbror.. Tänker inte förklara närmare men vi räddade upp det tillslut. Vi hade tur!

Sen kan jag visa hur det blev när vi tagit hit skåpet och skänken från lägenheten. Snart är den helt tom.. bara lite städning kvar och saker i källaren. Fan vad skönt det är att avsluta en sak och gå vidare. Numera är min bokföringsadress Hovsta Banväg!






Någon som har tips på vad man kan göra med denna tegelvägg? Bara låta den vara som den är? Måla? Förslag någon?

Nä, nu blir det soffa.. I morrn bitti ska det ut och promeneras (9km) sen jobbar jag sista natten för denna sommar!

Godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0