Mera slang på plats..

Ja, idag var det lite mer golvvärme som skulle komma på plats.. Först dammsuga golvet noga sen lägga ut plåt i spåren som ska reflektera värmen och fördela den jämt över golvet. Sist i med slangen.. Jag och Hans la hälften tillsammans sen åkte jag iväg och hämtade barn och lagade mat och när jag kom hem var allt klart! Gött!
Nu sitter jag med Alva som gör läxa, Ella kollar TV. Ella fick tydligen häftmassa i håret idag så hon klippte bort det själv.. Inte så snyggt... Tanken var väl bra men resultatet mindre bra. Måste jämna till det lite sen. Hmmm... Iallafall inte lika illa som när hon var 3 år och klippte massor på båda sidorna av håret plus hela luggen..

I morrn lämnar jag in tentan.. Har ju en dag till på mig men nu skiter jag i det..

Just det, alla hjärtans dag idag.. Har fått fina hemgjorde kort av barnen. Hans fick vita tulpaner och godis av mig. Jag brukar vara mer förberedd och kanske ha ordnat nånting mer. Men iår fick det bli såhär. Det ligger kärlek i luften iallafall :)

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0