!!TTÖRT

Efter att ännu en natt ha sovit i soffan halva natten och i sängen resten av natten vaknar jag och inser att jag är förbannat trött. Mår illa.
Har gjort varm choklad till tjejerna, de har "Sture-Vasan" idag.. De har dock inga skidor så de får promenera runt. Har ringt  på flera annonser på Blocket för att jag ville köpa skidor, men utan resultat, slut överallt. Och för att de ska åka skidor en gång på ett år så köper jag inte nya.. Inte en chans, eller det är ju inte ens möjligt..
Hasse kör dem till skolan och jag ska ställa mig i duschen och sen börja plocka lite i bygget, sortera skräp o sånt tills han kommer hem. Han skulle till Bauhaus och köpa det som saknades på golvet och ev gipsskivor..

Men först en kanna kaffe!


/j

Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist med skidorna, märkligt att inte skolan har några par att låna om de anordnar skidlopp! Inte ens vi köper nytt trots att vi har lång säsong, är ju ganska dyrt. Låter häftigt att renovera ett hus, men säkert tröttsamt att komb med studierna. Unna dig lite avkoppling.. kram

2011-02-17 @ 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0