Dag 4 - Det här åt jag idag!

Jaha, ska tydligen redovisa mitt matintag.. Faktiskt fel dag egentligen för det är så tråkigt och fantasilöst.. men men..

Till frukost åt jag: En smörgås med ost och salami, ett kokt ägg, en liten skål fil med chokladpuffar och te till det. Sen drack jag kaffe. Till lunch åt jag lite pasta, en stekt hamburgare och lite ketchup och dressing. En körsbärstomat också! Till det drack jag lite saft. På eftermiddagen åt jag tre halstabletter, sen drack jag en till kopp te. Sen åt jag lite pasta och en stekt hamburgare med lite dressing (ingen ketchup denna gång).. Och efter det drack jag kaffe och åt några godisbitar. Nu dricker jag te igen och det är det sista jag äter/dricker idag.

Inte så intressant kost idag!!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0