Tenta klarad och isolering på plats!

Jo.. hämtade ut tentan häromdagen.. 1,5 poäng från VG.. Är jättenöjd!
Det vi håller på med nu i skolan är fortfarande svårt att sätta sig in i och jag tycker det är roligare att på min lediga tid jobba i huset, så skolan blir lite lidande just nu.
Jag har isolerat alla innerväggar. Det var så roligt! Har aldrig gjort det förut. Centraldammsugare halvt på plats och nytt fönster isatt i köket! Idag ska det börjas sättas skivor i taket :)

I förrgår var jag med Alva till Karl-Johanskolan där hon gjorde sitt antagningsprov. Hon sjöng två sånger och gjorde ett par andra små test. På tisdag eller onsdag får hon besked om hon kommit in. Spännande. Igår var jag med henne och drog ut en tand. Hon har haft ett anlag för mycket i underkäken sen hon föddes och nu var det dags att ta bort den, hon skötte sig galant!

Nu lite skräpmat, sen lite mer jobb och sen..äntligen date med Tess och Maria :)

Kram
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0