Utslagen - Avslagen?

Vet inte vad jag är.. Men idag har jag sovit till och från hela dagen.. Helt matt..

Tjejerna har varit ute och lekt i snön och så har de målat tavlor. De fick målarkit av morfar i julklapp och de invigdes idag. Fina skapelser!
Igår tog jag mig upp på stan och fixade en present till Ella som fyller 7år i morrn. Hon ska få ta hål i öronen! Fanns ingen tid för håltagning i morrn, men på lördag blir det. Tror hon kommer bli jätteglad :)

Eftersom jag vilat en del idag kommer jag nog inte kunna somna på ett tag.. Vad passar då inte bättre än att plugga!? Ska läsa sociala utredningar, en hel bunt! På måndag ska vi träffas i gruppen och gå igenom allt och på tisdag och onsdag är det redovisningar. Sen drar en ny termin igång. Vetenskaplig metod handlar delkursen om.. Känns inte sååå spännande just nu. Blir förhoppningsvis intressant när man väl är insatt.

Nej, läsa lite mer nu, sen sova och hoppas jag kan vakna och känna mig frisk i morrn bitti!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0