Ah, men gud så bra!!!

Skittrött!! Två föreläsningar idag, om teckenspråkstolkning och tolk.. Intressant men det var ett tag man satt sådär länge och lyssnade.. Höll på att somna till ett par gånger. Sen var det hem och förbereda lite för på kvällen kom min kära moster och vi har hjälpts åt att tapetsera tjejernas rum! Gud så bra och fint det blev. Är så nöjd!!

I morrn, utvecklingssamtal för Ella 08.00 och på eftermiddagen väntas jobb på OT. Däremellan kanske jag hinner greja med nåt hemma.. Det bästa vore ju egentligen om jag gjorde den individuella uppgiften vi ska göra och mailade in den till läraren så slipper jag kanske sitta sista dagen.. Jaja, vi får väl se.

Här kommer bilder på tapeterna. Ellas är den mer vita och i Alvas rum sitter den med rosorna och prickarna. Vad tycker ni??
















Godnatt Gott Folk!!
/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint, vilka glada tjejer du kommer att få när de får se hur fint det blir.

2011-05-04 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0