Gissa låten!

Jag och Hans snöar ofta in på olika saker.. Det har varit korsordslösning och diverse vadslagningar.. Nu är det "vilken låt?" som gäller..  Man ritar som en rebus och så ska den andra gissa vilken låt det är..

Kan ni gissa vilka låtar detta är?


(ledtråd: en svensk låt med två killar som sjunger)




(ledtråd: engelsk tjej)

Svaren kommer i morrn :)

Idag har jag varit i skolan på föreläsning om etik. Det var ganska intressant. Sen var jag på jobbet och lämnade in min uppsägnings-lapp!! Känns konstigt men ändå bra.

Eftermiddagen har spenderats hemma. Har målat och lagat mat. Så himla god kebabgryta med pasta.. Det som målats är grunden i garderoben och stenväggarna bakom kaminerna..
Är helt slut nu, började blöda näsblod för andra gången idag också så jag tror jag ska lägga mig.. Först bilder:


Garderob innan


Garderob nu...


Kamin i köket innan..


Kamin nu...



Gulsmutsigt..



Rent och vitt!!



Godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0