Provar igen..

Var strul med bloggen igår.. försökte lägga ut mitt inlägg tre gånger, sen gav jag upp...  Tror det ska vara fixat nu..
Har kopierat texten jag skulle lägga ut igår så här kommer söndagens inlägg:

SÖNDAG!
En jättebra dag. Therese, Kim och Cornelia kom och morgonfikade.. Fick en så fin ljuslykta! Sen åkte Hans och jobbade, jag målade.. Vad annars? Trots att jag var lite sliten efter 30-årsfest igår så gick det bra.. Hann tillochmed göra köttgryta och tvätta också. Garderoben blev klar!! Åkte till mamma och Görans koloni en stund, där var Hans och byggde soldäck. Blev jättebra. Sen hem och käka och dyka ner i färgburkarna igen. Målade golvet i köket.. så gött att det inte bara är grundat längre.. 

Söndagsmys nu, kommer snart somna tror jag.. Skola 08 i morrn.. Gääääsp!!


Cornelia och Hans letar kaststenar, syns dom?


Färdig garderob!!


Vitt.. och snart klart..


Jag tycker det blir fint :)



/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0