Road Wars och snarkande ljud!

Road Wars på TV, slänger ett öga då och då.. snarkande ljud bredvid mig i soffan.. Nån har jobbat hårt tror jag.
Var ett tag sen jag skrev.. Lite uppdatering:
Hade goa Sofie, Hugo, Viola och Pilo här på besök i torsdags.. Underbart väder och mysigt hade vi. ♥ Och så fina blommor fick jag:



På fredagen åkte tjejerna till Kumla. Pappa och Tina var där och hade hand om dem och jag var bjuden på fest hos Maria. Superkul.. God mat, dryck och såklart trevligt sällskap..  Sent in på nattimmarna blev det, fast vi aldrig kom ut på krogen!! :)


Mmmm...




På lördag morgon var jag lite trött kan man säga :) Lördag kväll tillbringades i Lillån för att fira Hans mamma, hon fyllde år. Vi åt, pratade och hade trevligt.. Blev ingen majbrasa iår.. Vi hade inte så stor lust, sen vet jag att vi mest står och fryser..haha!!

Söndag hade jag kalas.. Men innan det grejade vi en del hemma, handlade och gjorde tårta.. Synd bara att det var så kallt så vi inte kunde sitta ute och fika.. Men golvet funkade nog också :)


Lite barhäng


Godingar!

Idag fixade jag lunch innan jag drog till skolan, sen genomgång av fiktivit kuratorsamtal som vi i gruppen haft och spelat in på video. Är jätteglad för berömmet jag fick för min insats och tar åt mig det läraren sa att jag kunde tänka på..
Sen var jag faktiskt och köpte mig en klocka.. Eller inte köpte direkt, jag fick presentkort i present igår och denna hade jag ju spanat på tidigare.. Den är stor! Och fin tycker jag:


Fick jättefina presenter av min familj.. Tack, älskar er alla!! ♥

Förresten så måste jag visa de sötaste paketen jag fick i onsdags morse.. Det var ju datorn och CD-läsaren inuti, men på själva paketen hade de gjort så fint:






Nu kväll har jag kvistlackat, spacklat, tvättat och grundat golvet i "passagen"..  Sen kom min käre sambo hem och blev lite gubbgrinig efter ett tag, tror han jobbar för mycket... Det är ju tråkigt när man är på jättebra humör och så kommer nån och tar ner det! Fick en ursäkt, han är förlåten och nu känns det bättre :)







Sista bilden för idag och samtidigt en fråga, VAD är detta för djur som kröp omkring i taket? Pyttelitet men med långa "armar" Jätteskumt! Vad är detta:




Godnatt!!
/j

Kommentarer
Postat av: Faster Kicki

Hej Jenny!

Det lilla djuret är en bokskorpion, helt ofarlig, lever på andra små insekter.

Va fint ni gör det i huset och vilket jobb.

Kram

2011-05-03 @ 09:24:12
Postat av: Tack

Faster Kicki! Trodde det enda djuret med långa armar i det här huset var min sambo Hans. Blev lite orolig att det kunde vara en farlig insekt som faktiskt de flesta insekter kan vara. Men gud vilken tur vi har att det endast var en bokskorpion. Sen är ju frågan faster hur du kunde veta att det var just en bokskorpion? Eller tillhör det allmänbildningen? Stor kram

2011-05-03 @ 22:46:55
Postat av: Kusin Sara

Det måste ligga i släkte det där med allmänbildning :) Tycker dom är tuffa dom där små bokskorpionerna.

2011-05-18 @ 16:37:31
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0